جراحی بینی طبیعی و تفاوت آن با عمل فانتزی

فهرست مطالب

در طی سال های اخیر استاندارهای زیبایی تغییرات زیادی را به خود دیده است و افراد زیادی نیز همیشه سعی داشته اند خود را با این استانداردها تطبیق دهند. یکی از المان های زیبایی ، یک بینی خوش فرم و زیبا می باشد ؛ به همین دلیل خیلی از ما به سراغ جراحی بینی رفته ایم یا حداقل یک بار به آن فکر کرده ایم. شاید شما نیز به خاطر داشته باشید زمانی که به تازگی این عمل در کشور باب شده بود ، تقریبا تمامی کسانی که به سراغ این پروسیجر می رفتند خواهان یک بینی بسیار کوچک و سر بالا بودند و می خواستند هر طور شده عملی بودن دماغشان به چشم بیاید. اما امروزه ، این استاندارها تغییر کرده اند و اکثر مردم ترجیح می دهند یک بینی با اندازه و شکل متناسب داشته باشند که به خوبی در صورتشان بنشیند. به همین دلیل جراحی بینی طبیعی را انتخاب می کنند. در ادامه مقاله دکتر پریسا قاسمی بهترین جراح بینی بیشتر در این مورد توضیح داده ایم.

جراحی بینی طبیعی - دکتر پریسا قاسمی

حالا چرا جراحی بینی طبیعی؟

همان طور که پیش تر ذکر شد ، دلایل زیادی برای این انتخاب وجود دارد. اما عمده ترین دلیل این است که فرد از شکل یا اندازه بینی خود راضی نیست ، اما نمی خواهد تغییر چشم گیری را نیز در آن ایجاد کند. به همین علت یک دکتر عمل بینی طبیعی خوب در تهران سعی می کند با بهره گرفتن از بهترین تکنیک ها و علم روز دنیا بهترین و طبیعی ترین نتیجه را برای بیماران خود به عمل آورد. البته دلایل دیگری نیز جز جنبه زیبایی وجود دارد ، از جمله :

  • برای رفع انسداد سوراخ ها و در نتیجه بهتر شدن تنفس
  • رفع عیوب و ناهنجاری هایی که در نتیجه آسیب و تصادف ، و یا به صورت مادرزادی رخ داده اند
  • حتی برای بهبود نتیجه جراحی بینی قبلی که توسط جراحی دیگر انجام شده است.

ویژگی ها و خصوصیات یک بینی طبیعی

در عمل بینی طبیعی ، جراح زیبایی بینی سعی می کند تا به این عضو قوس ندهد ، سوراخ های آن را خیلی کوچک نکند و زاویه درستی میان بینی ، پیشانی و لب بسازد. این زاویه معمولا بین 90 تا 95 درجه است.

برای حفظ زیبایی نچرال یا طبیعی بینی چه نکات و تکنیک هایی رعایت می شود؟

در جراحی بینی طبیعی سعی می شود از رویکردهایی استفاده شود تا در اتمام کار ، نتیجه حاصل مصنوعی نباشد و مراجعه کننده با رضایت کامل بیمارستان را ترک کنند. با ما همراه باشید تا با این تکنیک ها بیشتر آشنا شویم.

عدم نمایش حفره های بینی از رو به رو

این امر زمانی رخ می دهد که نوک بینی بیش از اندازه بالا برده شود و به اصطلاح ، دماغ خوکی شود. البته در نظر داشته باشید در مواردی نیز این موضوع به علت تورم رخ می دهد ، پس عجله نکنید و تا دیدن نتایج نهایی کمی صبر به خرج دهید. البته می توانید با رعایت برخی نکات و توصیه های پزشک این مسئله را حل کنید.

حفظ جایگاه طبیعی بینی در صورت

تمرکز برخی جراحان ، بیشتر روی نوک این عضو می باشد و در رینوپلاستی یا این قسمت را بیش از اندازه کوچک می کنند و یا با بهره گرفتن از گرافت آن را نوک تیز می کنند. در صورتی که در جراحی بینی طبیعی سعی می شود استفاده از گرافت و پروتز به حداقل برسد تا این مشکلات رخ ندهند.

اولویت داشتن رفع اسکار و حفظ انسجام

در این پروسیجر تمام سعی بر این است تا ساختار قبلی بینی تا حد ممکن حفظ شود و تنها تغییرات کوچکی ایجاد شود تا این عضو در طولانی مدت استحکام خود را از دست ندهد. همچنین متدهای سطح بالا به کار گرفته می شود تا دکتر را در رسیدن به این هدف یاری کند.

چه کسانی برای زیر تیغ جراحی بینی طبیعی رفتن مناسب هستند؟

مهم ترین نکته در این مورد ، این است که فرد در عمل رینوپلاستی به بلوغ روانی رسیده باشد. چرا این نکته حائز اهمیت است؟ چون یک زیباجو باید انتظارات واقع گرایانه ای از نتیجه عمل داشته باشد و منتظر معجزه نباشد. همچنین فورا پس از پروسه از کار خود پشیمان نشود و عواقب آن را بپذیرد. در وهله بعدی ، سلامت فیزیکی بیمار اولویت پیدا می کند. شخص نباید به هیچ بیماری مزمن و حادی مبتلا باشد ، چرا که در این صورت ممکن است عوارض و مشکلاتی در پی آن به وجود آید و در روند بهبودی نیز اختلال ایجاد شود.

نکته بعدی ، سن فرد است. هر شخصی که مایل به بهره گرفتن از عمل بینی طبیعی باشد باید رشد استخوان هایش کامل شده باشد ، به عبارت دیگر دختران معمولا از 14 تا 16 سال و پسران از 16 تا 18 می باشد. اما در کل تشخیص این موضوع به عهده پزشک است و در هر صورت باید پیش از هر اقدامی توسط ایشان معاینه شوید. نکته آخر ، فرد نباید نیکوتین مصرف کند.

بایدها و نباید های عمل بینی طبیعی

برای کسب بهترین نتیجه و عدم وقوع عوارض جانبی این پروسه ، نیاز است تا یکسری اقدامات را به  انجام برسانید و از انجام برخی دوری کنید. در این قسمت تمام آن ها را توضیح داده ایم.

جراحی بینی طبیعی - دکتر پریسا قاسمی

در صورتی که از توصیه ها و راهنمایی های بهترین جراح بینی طبیعی در تهران پیروی کنید ، نصف مسیر زیبا شدن را طی کردید و می توانید به ظاهر و نتیجه دلخواه خود برسید. برای مثال ، از حدود یک ماه پیش از جراحی زیبایی بینی طبیعی ، باید مصرف سیگار و الکل را کنار بگذارید. این موراد نه تنها در حین عمل ، بلکه بعد از آن و در دوره نقاهت نیز باعث بروز مشکلاتی می شوند.

همچنین سعی کنید مصرف کافئین را نیز به حداقل برسانید. شما می توانید پیش از مراجعه به بیمارستان ، از یکی از آشنایان یا دوستان خود بخواهید تا روز جراحی همراه شما باشند ؛ زیرا که به دلیل عوارض داروی بیهوشی گیج خواهید بود و قادر به رانندگی نمی باشید. به علاوه باید مدتی را به استراحت بگذرانید ، بنابراین این شخص باید در انجام کارهای شخصی نیز به شما یاری رساند.

توجه داشته باشید که پس از عمل مجاز به خوردن همه غذاها نیستید و باید از رژیم خاصی پیروی کنید ، پس بهتر است از قبل این غذاها را تهیه کنید تا بعد از جراحی بینی طبیعی نیز تا حد ممکن از خانه خارج نشوید. در ادامه بیشتر به توضیح این مورد پرداخته ایم. ممکن است بهترین دکتر عمل بینی طبیعی تهران شما را از مصرف داروهای خاصی مثل داروهای رقیق کننده خون (آسپرین و ایبوبروفن) منع کند تا در حین عمل بینی طبیعی و بعد از آن دچار خون ریزی نشوید.

همچنین اجرای بهترین توصیه های تغذیه ای پزشک قبل از عمل که متناسب با شرایط بدن هر بیمار و نیازهای او است نقش مهمی در کمک به پیشرفت روند جراحی و بالا رفتن کیفیت دوره ریکاوری دارد.

مصرف ویتامین‌ها و مکمل‌های مغذی به عنوان یک فاکتورموثر در سلامت عمومی و پیشگیری از بروز مشکلات پس از عمل جراحی عمل می کند. برخی از ویتامین‌ها و مکمل‌های مغذی مفید شامل موارد زیر می باشد :
ویتامین ث: برای بهبود فرآیند التیام و تولید کلاژن 

ویتامین A: برای بهبود بافت‌های پوستی و حفظ سلامتی پوست

ویتامین K: برای کاهش خونریزی و بهبود فرآیند التیام  

ویتامین E: به عنوان یک آنتی‌اکسیدان و محافظ سلول 

روغن‌های اُمگا-3: بعنوان منبع سالم چربی و الیاف غذایی برای بهبود التیام و کاهش التهابات 

ترک کشیدن سیگار : کمک به سرعت گرفتن فرآیند بهبود، کاهش خطر عوارض جانبی و بهبود عملکرد سیستم تنفسی ،کاهش ریسک التهاب و عفونت ، بهبود گردش خون ، افزایش اکسیژن رسانی

از مواردی که شاید خیلی ها از آن اطلاع نداشته باشند ، این است که باید دست کم از دو هفته قبل در معرض نور خورشید قرار نگیرید ، چون اشعه های UV نه تنها به صورت کلی برای پوست مضر هستند ، بلکه منجر به تغییر رنگ پوست در عمل بینی طبیعی نیز می شوند. چون این عمل تحت بیهوشی عمومی صورت می پذیرد ، پس از هشت ساعت پیش از آن نباید چیزی میل کنید یا بنوشید. در آخر به یاد داشته باشید تا نتیجه تمامی آزمایشات خود را به همراه داشته باشید.

توصیه هایی که باید پس از اتمام عمل بینی طبیعی به خاطر داشته باشید

همیشه تاکید زیادی بر این مورد می شود ، چون در صورت رعایت دستورات جراح در این مورد می توانید هر چه زودتر به زندگی روتین و عادی خود باز گردید و از یک بینی زیبا و متناسب لذت ببرید. با ما همراه باشید تا توضیحاتی را خدمت شما ارائه دهیم.

اصلی ترین نکته ، استراحت کافی است. در چند روز اول بهتر است بیشتر وقت خود را در تخت بگذرانید و به انجام کارهای مورد علاقه خود ، مثل فیلم دیدن و یا کتاب خواندن بپردازید. البته در نظر داشته باشید که در یکی دو روز اول با استفاده از دو بالش یا خوابیدن روی صندلی راحتی ، سر را بالاتر از بدن قرار دهید تا بدین صورت از وخیم شدن تورم جلوگیری و به کاهش آن کمک کرده باشید.

هنگام مسواک زدن ، سعی کنید مدتی به دندان های جلو کاری نداشته باشید. بافت لب و لثه بالا به بینی متصل هستند و پس از جراحی بینی طبیعی این قسمت ها نیز حساس می شوند و امکان دارد با مسواک زدن ، آن ها را تحریک کنید ؛ همین موضوع موجب ایجاد درد و ناراحتی می شود.

در مورد غذاهایی مصرفی که پیش تر اشاره کوچکی به آن شد ، به توصیه بهترین جراح بینی طبیعی تهران باید حداکثر از غذاهای نرم استفاده کنید و از میل کردن غذاهای خیلی داغ و خیلی نرم ، ترد و سفت و همچنین خوراکی های تند به شدت خودداری کنید. همچنین سعی بر این داشته باشید تا مواد مغذی و موادی که فیبر بالایی دارند میل کنید تا دچار یبوست نشوید و فشاری به زخم ها وارد نشود.

بعد از عمل زیبایی بینی طبیعی ، زخم ها بخیه زده می شوند و یک اسپلینت یا تامپون داخل بینی قرار می گیرد و همچنین در صورت نیاز این عضو گچ گرفته می شود. نکته ای که شما ملزم به رعایت آن هستید این است که تا زمان برداشتن این موارد کاری به آن ها نداشته باشید و آن ها را دستکاری نکنید. همچنین دقت داشته باشید که پانسمان را نباید خیس کنید ، به همین جهت هنگام استحمام پشت به دوش بایستید و یا در کل از وان استفاده کنید.

کبودی و تورم از عارضه های طبیعی جراحی بینی طبیعی می باشند و  پس از مدتی خود به خود از بین می روند. اما اگر این موضوع باعث آزار و اذیت شما شده ، می توانید از کیسه یخ کمک بگیرید. البته دقت کنید یخ را مستقیما روی بینی قرار ندهید ، ابتدا یک حوله دور آن بپیچید و سپس آن را به آرامی اطراف این عضو قرار دهید.

اسپلینت و بخیه ها حدود یک هفته بعد از عمل زیبایی بینی توسط جراح یا دستیاران ایشان برداشته می شوند. پس از آن در صورتی که باز هم احساس گرفتگی داشتید ، به دستور پزشک می توانید از اسپری سالین (آب نمک) استفاده کنید تا این انسداد رفع شود.

مورد آخر اینکه از انجام فعالیت های شدید به جد پرهیز کنید. این امر احتمال سرگیجه و خونریزی را بالا می برد ، پس بهتر است چند هفته ای را به استراحت بپردازید و باشگاه رفتن را به زمانی دیگر موکول نمایید.

 

بهترین زمان برای انجام عمل بینی طبیعی

بر خلاف باور عموم ، افراد هر زمان که بخواهند نمی توانند این پروسیجر را به انجام رسانند و نیاز است تا یک سری نکات را در این باره به یاد داشته باشند. در ادامه ، زمان مناسب برای جراحی بینی نچرال را ذکر کرده ایم :

  • اولین فاکتور مورد نیاز برای این روند ، این است که متقاضی به بلوغ کامل جسمی رسیده باشد. معمولا این سن در دختران 15 و برای پسران 17 سال است. دلیل اینکه جراحان قبل از این سن بیماران را جراحی نمی کنند این است که استخوان ها و دیگر بافت های بدن در حال رشد هستند ؛ بنابراین حتی در صورت رسیدن به بهترین نتیجه نیز ممکن است بینی رشد کرده و شکل خود را از دست بدهد.
  • دومین مورد ، بلوغ فکری می باشد. فرد باید این عمل را تنها و تنها به انتخاب خود انجام دهد نه تحت تاثیر نظرات دیگران. در صورتی که مراجعه کننده به بلوغ عقلی نرسیده باشد و جراحی بینی طبیعی را در تهران به انجام رساند ، در هر حال از نتیجه پشیمان خواهد شد.
  • سومین مورد ، ابتلا به بیماری های خاص است. بهتر است مراجعه کنندگان تا زمانی که از برخی بیماری های خاص بهبود نیافته اند ، اقدام به عمل بینی طبیعی در تهران ننمایند. برخی از بیماری ها در روند این فرآیند اختلال ایجاد می کنند. بنابراین بهتر است فرد بعد از درمان کامل این مشکلات و برخورداری از سلامتی برای عمل بینی نچرال اقدام کند.
  • افرادی که به بیماری های جدی مثل نارسایی قلبی و ریوی مبتلا هستند بهتر است این پروسه را در هیچ سنی به انجام نرسانند ، مگر اینکه با تایید متخصص مربوطه آن بیماری ، مجوز عمل اعطا گردد. در چنین شرایطی با در نظر گرفتن تمامی جوانب احتیاط ، جراحی بینی طبیعی صورت می پذیرد.

معایب جراحی بینی طبیعی

عمل بینی طبیعی نیز به علت تهاجمی بودن ، قطعا با عوارض و خطراتی همراه است. این عارضه ها هیچ فرقی با دیگر جراحی های زیبایی بینی ندارند ؛ البته می توان با مراجعه به یک دکتر خوب عمل بینی طبیعی در تهران این خطرات را کاهش داد. در ادامه برخی از آن ها را نام برده ایم.

  • خطرات بیهوشی
  • بهبود نیافتن زخم ها یا ایجاد اسکار
  • احتمال اینکه نیاز به جراحی بینی ترمیمی باشد
  • عفونت
  • سوراخ شدن سپتوم بینی
  • تغییر حس بینی (بی حس شدن این عضو و اطراف آن)
  • تغییر رنگ پوست و کبودی

نمونه کار جراحی بینی طبیعی توسط دکتر پریسا قاسمی

جراحی بینی طبیعی برای مردان

به طور کلی می توان بیان کرد که بیشتر آقایان متقاضی انجام این مدل از رینوپلاستی هستند و در میان آن ها محبوبیت بیشتری دارد. در عمل بینی به فرم مردانه ، نه تنها عیوب ظاهری برطرف خواهند شد ، بلکه ایرادات دیگری از جمله پولیپ یا انحراف بینی نیز برطرف خواهند شد. توجه داشته باشید که به علت ظریف بودن صورت بانوان ، یک بینی فانتزی بهتر در چهره آن ها می نشیند و متقاضیان مرد بهتر است به سراغ عمل بینی طبیعی بروند.

البته توجه داشته باشید یکی از نکات مهمی که باید در نظر داشته باشید ، این است که این پروسیجر را به خاطر خودتان انجام دهید و نه نظر دیگران. به همین دلیل باید در جلسه مشاوره با بهترین جراح بینی طبیعی تهران ، تمامی خواسته های خود و فرم نهایی که به دنبال آن هستید را مطرح نمایید. در جراحی بینی طبیعی ، پزشک زاویه بین نوک بینی با لب ها و همچنین پیشانی را مد نظر قرار می دهد تا تناسب میان اجزای چهره حفظ شود.

جراحی بینی نچرال در بینی های گوشتی

دماغ هایی که دارای ویژگی هایی همچون پوست ضخیم و چرب ، منافذ باز و ساختار ضعیف هستند ، در دسته بندی گوشتی قرار می گیرند. به علت بالا بودن ضخامت پوست آن ها ، بهترین دکتر عمل بینی طبیعی در تهران با محدودیت هایی رو به رو می شود ، به همین دلیل این گروه از بینی گزینه بسیار مناسبی برای جراحی بینی طبیعی می باشند.

عمل بینی نچرال در بینی های استخوانی

بر خلاف دماغ های گوشتی ، دسته استخوانی ساختار قدرتمندتر و پوست نازک تری دارند ، به همین دلیل اعمال تغییرات در آن ها با سهولت بیشتری انجام می شود. بنابراین در صورتی که یک جراح بینی طبیعی خوب در تهران را انتخاب کرده باشید ، می توانید در انتها با نتیجه فوق العاده ای رو به رو شوید.

انتخاب بهترین جراح بینی طبیعی تهران

همانطور که کمی پیش نیز بر آن تاکید شد ، برگزیدن یک پزشک حاذق و با تجربه ، می تواند تضمینی بر رسیدن به نتیجه ایده آل باشد. به همین خاطر باید در این انتخاب دقت کنید و وقت کافی را به آن اختصاص دهید . در این قسمت به صورت مختصر در این مورد توضیح داده ایم.

مهم ترین نکته ای که پیش از عمل بینی طبیعی باید در نظر داشته باشید ، این است که دکتر انتخابی شما ، بورد تخصصی داشته باشد. این مورد نشان می دهد که ایشان تمرینات لازم را دیده اند.

مورد دوم ، مشاهده عکس های قبل و بعد جراحی بینی طبیعی می باشد. این کار به شما یک تصویر کلی از میزان تبحر و تجربه بهترین جراح بینی طبیعی در تهران ارائه می دهد.

سومین نکته ، توانایی ارتباط پزشک با بیماران خود می باشد. در این صورت بیمار قادر است تمامی خواسته ها و دغدغه های خود را با ایشان در میان بگذارد تا قبل از عمل ، هیچ نگرانی نداشته باشد.

تفاوت جراحی بینی طبیعی و فانتزی

مهم ترین فرق بین این دو پروسه ، در شکل نهایی بینی می باشد. در عمل فانتزی ، زاویه بین دماغ و لب بالا در حدود 105 درجه یا بیشتر خواهد بود ؛ اما در مدل طبیعی آن 90 درجه می باشد. به طور کلی در مدل عروسکی نوک بینی سر بالا خواهد شد و اندازه آن نیز بسیار از یک بینی نچرال کوچک تر است.

جراح در عمل بینی طبیعی تمام تلاش خود را خواهد کرد که جای بخیه ها و اسکار باقی نماند تا به اصطلاح ، عملی بودن بینی مشخص نگردد. در رویکرد فانتزی همچنین سوراخ ها کوچک تر از حد عادی خواهند شد که این موضوع می تواند در تنفس مشکل ساز شود. اما در کل می توان اعلام داشت که این دو جراحی از لحاظ مراحل انجام و غیره تفاوتی با هم نخواهند داشت و فرق اصلی در نتیجه می باشد.

هزینه جراحی بینی طبیعی در تهران

قیمت جراحی طبیعی بینی در سال 1402 ، چیزی نیست که بتوان برای آن یک عدد مشخص اعلام کرد. این مسئله به موضوعاتی همچون تخصص پزشک ، تجهیزات بیمارستان ، اینکه بیمار تحت پوشش بیمه هست یا خیر و غیره بستگی خواهد داشت. یکی از موارد تاثیر گذار روی این مورد ، شهر زندگی متقاضی می باشد. مثلا هزینه جراحی بینی طبیعی در تهران با شهرهای دیگر متفاوت است. برای اینکه از این مسئله اطلاع پیدا کنید ، با مطب پزشک خود تماس بگیرید. توجه داشته باشید که حین انتخاب جراح بینی طبیعی ، کیفیت را فدای هزینه نکنید! بسیاری از پزشکان این جراحی را با هزینه بسیار پایین تری انجام می دهند ، اما در اغلب موارد دلیل پایین بودن این هزینه بی تجربه بودن آن هاست. در چنین شرایطی ممکن است عوارضی نیز رخ داده و نیاز به انجام عمل ترمیم بینی باشد. 

جراحی بینی طبیعی مدرن

امروزه با پیشرفت های رخ داده در حوزه جراحی زیبایی بینی شاهد تنوع وسیعی در تکنیک های ظهور کرده در این حوزه هستیم و می بینیم که جراحان توانمند و صاحب سبک ، قادرند در سایه تجربه و دانش به روز و در سطح جهانی خود و نیز به پشتوانه چشم انداز هنری و ذهن خلاق خود ، چه ایده های جالبی را روی بینی متقاضیان عمل بینی اجرا کرده و بینی را به گونه ای تغییر دهند که بدون محسوس بودن ذره ای از آثار جراحی ، به زیبایی بر روی صورت ، برازندگی خود را به رخ بکشد.

عبارت مدرن در تکنیک های نوظهور این حوزه ، بیشتر این معنی را در بر دارد که دیگر مانند گذشته ، عمل بینی ، عمل حذف بخشی از بافت استخوانی و غضروفی بینی نیست بلکه حتی در مواردی ، جراحی با حفظ ویژگی های مثبت و زیبایی های طبیعی بینی بیمار ، تنها به رفع ایرادات آن می پردازد و با بهره گرفتن ازتکنیک هایی از قبیل پرزرویشن یا تکنیک گرافت غضروف ، در کنار حفظ ویژگی های طبیعی بینی ، به تقویت چارچوب آن می پردازد ودر نهایت ، نتیجه ای را خلق می کند که بسیار چشم نواز بوده و مهم تر از همه ، برازنده صورت بیمار و هماهنگ با سایر اعضای صورت او است.

تفاوت جراحی بینی طبیعی مردانه و زنانه

شاید در ابتدا تصور کنید که تفاوت داشتن جراحی برای مردان و زنان ، حرفی بی محتوا است ولی حقیقت این است که یک جراح ماهر و صاحب تجربه ، در اجرای این فرایند زیبایی ، حتی ملاحظات جنسیتی را نیز مد نظر قرار می دهد تا نهایتاٌ نتیجه ای به دست آید که اصطلاحاً بر روی صورت بیمار با سایر بخش های صورت ، هارمونی داشته باشد.

مردان ، به داشتن یک بینی اصطلاحاً مردانه علاقمند هستند و اغلب دوست ندارند که بینی شان کوچک باشد ولی زنان اغلب دوستدار داشتن یک بینی طریف و زنانه می باشند. جراح ، در کنار رفع ایرادات بینی ، تغییرات در این عضو را به گونه ای اعمال می کند که بینی علاوه بر زیبا شدن ، برازنده یک صورت مردانه یا زنانه نیز باشد.

نتیجه

با اینکه همه افراد مشتاق هستند تا هر چه زودتر به نتیجه دلخواه خود برسند ، اما باید توجه داشت که این امر به علت بروز کبودی و تورم بعد از جراحی بینی طبیعی تا مدتی امکان پذیر نیست. این ورم معمولا بعد از ماه ها به طور کامل از بین می رود ، پس دستورات بهترین جراح بینی تهران را رعایت کنید ، صبور باشید و سریعا به سراغ راه حل دوم نروید. بعد از گذشت حدودا یک سال می توانید نتیجه نهایی را به طور کامل مشاهده کنید و از ظاهر جذاب خود لذت ببرید.

دکتر پریسا قاسمی
دکتر پریسا قاسمی

من دکتر پریسا قاسمی ، تجربه بیش از هزار عمل بینی را در کارنامه خود دارم . بورد تخصصی خود را از دانشگاه شهید بهشتی دریافت کرده و دوره‌های تخصصی مختلفی را در داخل و خارج از کشور گذرانده‌ام. طی سال ‌های فعالیت حرفه ‌ای‌ ، بهبود کیفیت زندگی بیمارانم از طریق بهبود شکل و عملکرد بینی ، همواره هدف اصلی من بوده است. هر بیمار برای من یک داستان منحصر به فرد دارد و من با دقت و توجه به جزئیات ، تلاش می ‌کنم نتایجی طبیعی و هماهنگ با سایر ویژگی‌ های صورت ارائه دهم.

4 1 رای
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها